Menu

MardoBlog

Cześć, jestem Martyna i na co dzień działam w branży IT! Ale bardzo lubię ciekawostki związane ze wszystkim, więc znajdziesz tu przeróżne informacje!

jak stworzyć skuteczne ulotki reklamowe

silesiapaintball

Prezentujemy, cztery proste i sprawdzone techniki projektowania ulotek, które działają na klientów jak magnes.


Czy nie zastanawiasz się, dlaczego niektóre ulotki reklamowe działają niezwykle skutecznie a inne nie dają żadnego odzewu? Ulotki reklamowe, to nie tylko kawałek papieru pokryty farbą i jest naprawdę mnóstwo powodów, dla których jedne odnoszą sukces a inne obchodzą się bez niego. Główną przyczyną porażki jest brak profesjonalnego jej zaplanowania.

Jak zatem zwiększyć jej skuteczność? Dobrze przemyśl zawartość!
Bardzo często ulotki, foldery lub broszur są pierwszym kontaktem naszej firmy z potencjalnym klientem. Tak jak robią to świetne opakowania reklamowe, musisz sprawić aby to pierwsze wrażenie wywarło jak największy wpływ na odbiorcy. Cztery poniższe kroki pomogą Ci w stworzeniu dobrej oferty... internetowe sklepy

 

1. Daj się zauważyć

Najważniejszym jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta.
Jak robią to wyjątkowe opakowania reklamowe? Dobra gra kolorów i ciekawa kompozycja zrobią to najlepiej. Musisz pamiętać, że strona główna czyli awers, nie może być stroną obłożoną tekstem reklamowym. Tak naprawdę przy spojrzeniu przebić się może tylko jeden lub dwa nagłówki. I to one zadecydują czy klient zapozna się z resztą oferty. Dobry uwidoczniony nagłówek zwróci uwagę klientów. Jeśli obsypiesz go masą tekstu, mało osób będzie sięgało po Twoją ulotkę, a jeszcze mniej będzie ją czytać. Odpowiednie projektowanie ulotek, to podstawa. 

 

2. Zainteresuj

Ludzi czytających ofertę handlową kieruje tylko jedna myśl „Co tu jest dla mnie ?”
Innymi słowy, musisz szybko pokazać, że rozumiesz ich potrzeby. Podkreśl więc to co wyróżnia Twoją ofertę na tle innych. Pamiętaj, że klient nie płaci za produkt lub usługę, tylko za korzyści jakie z tego wynikają. Dlatego powinieneś mówić do niego w języku korzyści. Formułuj jasne i łatwe do czytania teksty. Zbyt dużo tekstu zniechęca do czytania, dlatego przedstawiaj tylko to co jest naprawdę ważne. Dobre inspiracje znajdziesz w miejscu gdzie znajdują się wzory i przykłady opakowań oraz projekty najlepszych opakowań. reklama www

 

3. Doprowadź do akcji

Zakąska jest po to by wzbudzić apetyt przed głównym posiłkiem.
Twoja ulotka, tak jak wyjątkowe opakowania reklamowe, powinna być potraktowana w ten sam sposób. Powinny się tam znaleźć takie informacje, które sprawią, że odbiorca będzie chciał więcej. Zostaw kilka rzeczy bez odpowiedzi. Spraw, żeby klient zachował ulotkę i skontaktował się z Tobą. Nie pozwól ulotce mówić wszystkiego. Najczęstszym błędem jest traktowanie ulotki niczym przedstawiciela handlowego. Pamiętaj, że efektywnej ulotce reklamowej bliżej jest do zakąski niż do przedstawiciela. Ulotki powinny rozbudzić potencjalnego klienta na tyle, żeby pożądał obszerniejszej informacji, żeby chciał poznać bliżej Twoją ofertę i żeby skontaktował się z Tobą.

 

4. Pomóż w kontakcie

Jeśli Twoja ulotka pobudziła już apetyt, to musisz pomóc klientowi w następnych krokach. Dla jego wygody powinieneś przedstawić jak najwięcej możliwości kontaktu z Tobą. Adres siedziby, telefon stacjonarny, telefon mobilny czy adres e-mail to rzeczy, które powinny być raczej obowiązkowym zakończeniem oferty. W dzisiejszych czasach trudno jest ocenić która z tych form kontaktu jest najwygodniejsza dla potencjalnego klienta. A chodzi przecież o to, żeby wasz kontakt doszedł do skutku. Ale pamiętaj żeby tą część treści pisać tylko raz. Dlaczego ? Ponieważ profesjonalny wizerunek nie potrzebuje dopingu ze strony wielkich czy nawet podwójnych danych teleadresowych. Ulotka nie jest bilbordem, który klienci mijają z prędkością 100 km na godzinę. Jeśli treść chwyciła klienta, na pewno znajdzie on adres. projektowanie stron  

Komentarze (1)

Dodaj komentarz
  • maksiu432

    www.ccsdruk.pl profesjonalnie pomaga w projektowaniu fotoalbumów.

© MardoBlog
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci